Tvättning och läsning

har det blivit ikväll.
Jag har tvättat lite kläder jag behöver till i övermorgon och börjat läsa på Hemsökt 3. Här tipsar jag om ettan
Den är väldigt spännande tycker jag. Helt klart läsvärd bok.
Förresten har jag köpt 3 på Vampyre academy: Skuggkysst. Här tipsar jag om ettan av den
Jag skulle egentligen låna den av Tora men jag hittade för någon vecka sedan ett present kort på böcker som jag trodde jag använt upp redan. Och dessutom orkar jag inte vänta på att alla som står före mig i kön ska läsa ut den och för det tredje så vill jag gärna ha en egen bok till fredag så slipper jag tappa bort någon annas bok...

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Okej! ;) Jag såg de oxå när vi köpte mina skor, och de var riktigt snygga! :D

2010-04-08 @ 09:05:14
URL: http://smultrongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0