Läns igår

Jag hann inte skiva något igår eftersom jag skulle upp tidigt idag men det gick väl ganska bra.
Jag var inte perfekt men det är jag nog aldrig. Men jag tycker ändå att det gick bra med tanke på att jag inte spelat (eller ens burit på en boll) sedan en månad.

Dessutom var alla så snälla, det var ju inte bara mitt lag utan lite mindre än hälften var andra lag. Men ingen klagade på någon utan uppmuntrade och försökte komma på namnen så man kunde ropa bra och så.
Så det var verkligen jätte roligt!!

Det är ett eller två till öppna läger där alla får komma. sedan blir det väl lite gallring och så.
Jag vill ju jätte gärna vara med i länslägret, men om jag inte skulle komma med så... ja då får det vara så.
Jag började ju spela för bara 1½-2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0