Bakat och bakat och bakat...

På skolan hade jag HK (hemkunskap) på elevens val. Vi gjorde olika pajer med bär; jordgubb, blåbär, blandade (björnbär, vinbär och lite annat skumt) hallon och hjortron. Blåbär var nog godast, fast det skulle kunna vara jordgubb också, jag fick nämligen en jordgubbe och en liten smula deg. Ändå fick jag inte minst, lite dåligt delat kanske...
Min grupp gjorde blandade bär, den smakade lite skumt och surt, men man stod ut.

Sedan åkte jag, olivia och tora hem till tora och gissa vad vi gjorde!
Jo bakade! Imorgon på franskan ska vi äta fika och titta på film. Hoppas det blir en bra film
Då bakade vi i alla fall rulltårta och kola snittar. mmmmmmm
Speciellt degen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0