Varit hos Fridaay ♥

Jag var hos Friday hela dan idag nästan.
Jag for hem och åt mellis och gick ut med hunden just efter skolan, sen for jag direkt till henne.
Där så busade jag med Axe (hunden som hon är hundvakt åt, och som försöker äta upp mina ben. Kanske just för att de är ben! hahaha) Åt en jätte god kyckling (jag tycker egentligen inte om kyckling så den var jätte bra) Slog in Ciccis present (jag gör alldeles för mycket paranteser) och Flummade runt.
När vi gick till Tora för att slå in presenten vet jag inte hur Frida stod ut med mig och Tora. Båda vi var ganska övertrötta och skrattade hela tiden.
Cicci jag hoppas du vet att det är tanken som räknas! Eller insidan och inte utsidan...
Men det är lugnt Tora sa hon skulle ta på sig allt som var fult, d.v.s allt mitt ♥
nu ska vi flytta möbler in i våra rum. Fast jag gömmer mig i soffan så kanske jag slipper, eller nåt.
Jag behöver inte ens nämna att jag är lite övertrött och flummig nu va? typ när jag skriver detta inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0