Träning som gick bra för en gångs skull!

Ja idag gick det faktiskt bra att träna!
Vi hade tävling mot målvakten (cicci) man skulle komma upp till tio först. Målvakten fick 1 om den rädda och vi utespelare fick 1 när vi sköt. Vi körde alla positioner.
Det knasiga var att jag nästan alltid fick ett "avgörande" skott. (kan vara för att jag ställde mig långt bak) Tre gånger (av 6) fick jag skjuta när Cicci hade 9!
Och det roliga var att jag tror jag satte alla såna! Innan sköt jag inte många träff men just då satt de. Det tyckte jag var roligt :D


Jag har börjat komma på hur jag vill ha mitt rum förresten (om det går) först den där pärlemor tapeten, sedan en spegel (en sån där stor så man ser hela en själv) och sedan kanske någon typ "målning" eller något, bara för att det ska finnas något kul eller nåt =)
Tja vi får se hur det blir, men jag hoppas det blir bra.
Oj oj nu blev det ett sånt där överdrivet långt inlägg igen, fy på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0