Rita på väggarna

Nu har det kommit upp något vitt på väggarna så man knappt ser vad det är för mönster under.
De nya tapeterna står i hallen och bara väntar på att få komma upp.
Jag är väldigt glad för de har sagt att allt, inklusive badrummet, kommer vara klart på torsdag.
Det första jag kommer göra är att duscha riktigt lääänge!!
Det är faktiskt jobbigare än man tror att inte ha någon dusch, man märker hur beroende av den man är.

Innan tapetserarna kom passade vi på att måla lite på väggarna. Det är något jag inte skulle ha något emot att göra igen haha ♥


Jag och Petter enligt mig i hans förra rum
Efteråt kom mamma och frågade om det skulle synas under tapeterna, haha hade varit kul att ha det under tapeterna lysande igenom.
Men det var pappa som börjat!
Men det kommer inte synas ♥

Ha det bra och kom ihåg att gissa vad det blir för tapeter i mitt rum.
I nu läget kommer Tora vinna eftersom hon är den ända som röstat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0