Muffins och Alice i Underlandet

Nu har jag bakat kola muffins.
Jag blev lite orolig ett tag fö rsmeten smakade oroväckande mycket lakrits!
Men nu när jag smakar på muffinsen är det faktiskt riktigt goda!! =)

Sen blir det Alice i Underlandet för migom nån timme på bion.
Min kompis tipsade om att se en av föregångarna till den här men tyvärr har jag ingen Alice i Underlandet film så det får gå bra ändå.
Det andra problemet är att jag inte vet om jag kan se filmen i 3D. Jag har typ inte stereoseende eller nåt, jag kan typ inte riktigt använda ögonen tillsammans tror jag eller nåt och det är ju lite besvärligt. Men jag vill se om jag kan se i 3D, går det inte får jag väl se i 2D nån annan gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0