Jobbig träning

När jag tränade idag var det mycket jobbigare än det brukar vara!
Jag brukar kunna kontra och tycka det är jobbigt men orka (kontra = springa upp för att få bollen och få friläge och skjuta mål ungefär)
Men idag orkade jag bara springa upp några gånger sen var jag helt enkelt för trött.
Något liknande kände jag på fotbollen i måndags också.
Hoppas bara jag inte håller på att bli sjuk, det går ju både förskylning och magsjuka (usch!) för det första är det jobbigt och drygt att vara sjuk och för det andra har jag för mycket viktigt jag ska fixa!

Men mamma sa att det kunde vara för att jag inte hann äta mellis innan träningen.
Jag hoppas på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0