Inne fotboll

jag upptäckte att det var inne fotboll. Det var kanske den slutsatsen man först skulle dra med tanke på att det ligger säkert 1 till 1½ meter på fotbollsplanen.
Och frida var en ängel och väntade på mig när jag var tvungen att duscha där ♥
Det är roligare på riktig plan men å andra sidan är det rätt kul när bollen studsar mot väggarna
Dessutom är det bra att ingen är riktigt van med bollen för det gör att de som inte är så tekniska (typ jag) inte ser så otekniska ut ♥
Dessutom fanns det typ en boll som studsade!

Jag kan inte säga att jag taggat till fotbollen så där för flera veckor sedan, eftersom att jag knappt tagit fram mina gympaskor och fortfarande har mycket tid kvar av handbollen.
Men det ska nog gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0