Ingen header

för tillfället.
Jag kom på att alla foton har jag nån annan stans (eftersom vår dator är så proppfull så den inte kan ha bilder på sig) och alla våra grejer är i en ända röra eftersom att vi ska tapetsera om.
Så ingen header på ett tag framöver tror jag.

Men därimot har jag lyckats övertala mamma och pappa om en ny säng!!!
för min kusin ville ha min gamla så då måste jag ju tyvärr tyvärr skaffa en ny själv...
Nu borde jag nog sova så jag får lång lång (vad jag upprepar mig!) sovtid, nä jag kommer bara inte på vad jag ska kalla det, men jaja
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du har en blogg! :D Det visste jag inte ;)

2010-03-20 @ 09:32:00
URL: http://smultrongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0