Igår

hade jag ganska mycket och göra därför blev det inget bloggande.
Först tänkte jag ta en skidtur med Cicci, sen sa mamma att det skulle jag inte alls det för jag var tvungen att följa med till stugan.
Sen skulle vi först kolla på tapeter till övervåningen. Jag kanske inte sagt det men vi ska tapetser om ♥
Jag har katter på mina väggar och har haft det i kanske 5-6 år.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Jag funderar på några typ pärlemorskimrande, jag vill inte ha några mönster man tröttnar på efter ett år men samtidigt vill man kanske ha något "speciellt".

Tja vi måste bestämma oss på måndag så ja vi får se...
jag kan fota och visa före/efter sedan.


På kvällen såg vi Mamma Mia, jag har ju lyckats att inte se den så det var väl dags nu...
Men den fick helt klart godkänt, men inte bästa filmen jag sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0