Dålig på fotboll

Det var ju fotboll idag.
Och det gick inte bra!
Det var ganska många som var ett år äldre än mig (vi ska slå ihop med de) och alla som var lika gamla som mig är så bra.
Så jag var sämst. Och jag tycker inte om att vara sämst. Och det är ännu värre när det är en lagsport, då förstör man ju för alla andra i laget.

Och dessutom hade vi inte bestämda målvakter utan alla fick turas om.
Jag fick lov att stå precis som alla andra.
Och de fick se att det fanns en anledning till att jag inte tycker om att stå i mål.
1. Jag är bollrädd
2. Jag släppte in två mål när de flesta andra matcher blev 0-0
3. När jag räddade (ända gången) sköt jag den direkt på en motspelar som kunde passa och pang! ett mål till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0