Sommarlån

Nu har jag reserverat massor med böcker till sommarn.
Jag har bestämt att jag ska läsa serien En prinsessas dagbok av Meg Cabot och självklart 4:an på Vampyrens märke, Svart ängel.
Så jag får hoppas att böckerna kommer snabbt ♥
I sommar kommer jag som vanligt göra ingenting och sola och ta det lugnt. Det är väldigt bra och läsa samtidigt som man gör ingenting och tar det lugnt...
Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa Wasington D.C. också skriven av Mag Cabot. Jag älskar hennes böcker dem är så roliga och bästiga!
Washington D.C. är jätte rolig också.
Huvudpersonen "råkar" rädda livet presidenten i USA.
Så det är ett sommarläs tips från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0