Min mobil...

Jag har en mobil som är 3 år och 4 månader. Jag antar det är kanske medelålder, eller just över?
Hur länge har ni haft era mobiler?
Men nu är den i alla fall halvdöd.


Dem med kryss över fungerar inte.
Det värsta vore ju om jag kom i en nöd situation, jag kan inte slå 112.
Vad som är väldigt irriterande är också att jag inte kan slå av mobilen.
Jag vet inte om det var igår när den var i min ficka och regnet öste ner som den la av eller så. Men jag har försökt "torka" den.
Så nu ska jag se om jag kan skrapa ihop pengar till en ny mobil. Jag vill ju ha en så bra som möjligt. Och jag har länge velat ha en touch, men vi får väl se hur det går med det.


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: okej, men hon/han kanske inte tycker om sånt där alls :)

Okej, treevligt :) Jag ska på födelsedagsfest :)

2010-06-19 @ 11:52:31
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: haha aha! :D så bra då ;)

2010-06-19 @ 14:14:52
URL: http://blogbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0