Stan med Tora (denna gång)

Nu har jag varit på stan med Tora. Jag kunde inte bestämma mig så hon fick typ vänta på mig i en timme innan jag bestämde vad jag ville ha. När jag äntligen bestämt mig (efter en evighet) så skulle hon äta men då hade alla korvstånd gått så då var hon tvungen att ta en hamburgare istället. Helt mitt fel!!! Fy på mig!

Jag kanske lägger upp en bild när jag målat de (imorgon inför fridas party) om jag hinner...

Min avslutning (hugs from me) har typ försvunnit, eftersom jag lagt upp så många bilder, så jag ska fixa en ny så fort jag hinner. Vilket inte är just nu så det blir ingen fin avslutning tyvärr, men det får ni leva med.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Tora

Lisa!!! Sluta vara så självömkande!

2010-01-08 @ 12:42:12
URL: http://topazgirl.blogg.se/
Postat av: Tora

P.S Du glömde att skriva vad du köpte :P

2010-01-08 @ 12:54:55
URL: http://topazgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0