Rara rulltårtor (+lite mer)

Idag på elvens val (för de som har SO/Svenska) såg vi på film och fikade.
Jag och My hade bakat rulltårta (jätte fort och enkelt faktiskt) och resultatet blev faktiskt ganska gott om jag får säga det själv. Fast det blev ju över lite...
Tora och Alicia hade bakat kladdkaka, det var jätte gott, fast den var inte så kladdig.
Mina lärare hade fixat saft och bakat morotskaka, måste säga att det nog var favoriten!
Cicci och Linda hade bakat jätte goda muffins också :)
Japp direkt där efter var det handbollsträning. Så jag tvingade i mig en macka också, även fast jag ätit så jag mådde illa. Men jag behövde något lite matigare.

Jag kom faktiskt upp imorse, mot alla odds, och gick ut med Taj. det gick väl hyfsat.
Jag har ännu inte bestämt om det blir någon tävling eller inte... Vi får väl se

Kommentarer
Postat av: Edith

Rulltårta är sjukt gott, kladdkaka med :D

2010-01-21 @ 02:38:14
URL: http://edithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0