Knäpp dator!

Nu har min dator riktigt fått spunk! (okej jag vet att jag använder det ordet ofta, men jag gillar det)

Min användare har typ glömt allt. Programmen finns kvar, men alla genvägar jag lagt till har försvunnit från sin plats och så. Dessutom trodde jag igår att allt jag skrivit, bl.a Filur (Mays och min tidning) och andra grejer jag skrivit bara för skojs skull, försvunnit men man hittade det om man gick in på något konstigt sätt.
Pappa hade typ flyttat över något men det hade inte gått så bra...

Men det försvann ju inte så mycket i alla fall.
Vilket var tur.

Några bilder från Tajs och min promenad igår, var så pass mörkt att det blev lite svårt att ta annat än med "Night scen" och då tyker min kamera att det blir snyggast suddigt. Därav skärpan...

Night scen, "blixtarna" eller vad man nu ska kalla de är egentligen gatlyktor

vanlig blixt

Samma plats fast med night scen
Ni får avgöra själv vilken som blev bäst.

Nu ska jag läsa Harry Potter och dödsrelikerna
Den är faktiskt riktigt bra, ett till boktips!
Jag får se om jag fixar en ny avslutning i morgon, för omväxlings skull.

Hugs from me!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0