Hos Friday!!

Efter skolan åkte Frida och jag hem till mig, där fikade vi lite och så. Sen åkte vi till Frida, och då fik jag middag där.
Efter det såg vi självklart svergige-tyskland matchen i handboll. Åh, det är så tråkigt att de förlorade och åkte ut. Då är det ju inte lika roligt att titta på alla matcher när man inte har nån att heja på...
Medan vi tittade åt vi pop corn, och avslutade med kladdkaka. Dessutom hade min bror nån fika grejs på skolan så då fikade vi dessutom där innan.
Så nu känner jag mig nästan som en levande köttbulle ;)

Glöm inte att anmäla er till fototävligen! ni har fram till på söndag att anmäla er!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Akta så jag inte kmr och äter upp DIG! :O x] <3

2010-01-23 @ 19:52:26
URL: http://bitteodessi.blogspot.com
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

söt vovve i headern! :)



sv; Ja det är heeelt underbart! :D

2010-01-24 @ 20:59:04
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0