Gott Nytt År!!! -bara lite sent

Ja Gott nytt år. Hann inte skriva något igår, jag var tvungen (eller jaja tvungen och tvungen) att koka knäck och lite mer julgodis innan gästerna kom. Sen fick jag skynda mig att göra mig i ordning. Tiden bara flög iväg! så helt plötsligt var klockan 5 i 12 och vi skålade och tittade på raketer.
Det blev nästan en flopp. För pappas mini svets la av så vi fick använda tändstickor. När vi äntligen fick igång varmluftsballongen (efter mycket om och men) blåste det för mycket och vi fick inte iväg den! :S
Sen fick vi nästan inte igång tomteblossen heller. Vi använde typ 100 stycken (i alla fall 20)

Här kommer lite bilder, den ända jag är nöjd med är tomtebloss bilderna, och snöflingorna ;P men så har jag väl ingen proffs kamera heller kanske...¨

Tja som sagt, inget jag är super nöjd med...
Ni får nöja er med det för nu la min kamera av så jag får visa de andra bilderna sen...

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv , okej (:

2010-01-01 @ 18:27:47
URL: http://liittlemisssunshinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0