FOTOTÄVLING!!!


Nu har jag bestämt mig!
Jag ska ha en foto tävling med temat vatten!
Vatten kan vara allt från vattendroppar, havet till snö. Jag tänkte det kan vara bra med ett öppet tema.
Så kommentera i det här inlägget och länka direkt till inlägget. Där lägger du upp din bild du vill ha med och länkar till mig. Du kan tävla med en bild du redan lagt upp på bloggen, det spelar ingen roll.

Du har fram till söndag på dig att anmäla dig. Är det många som anmäler sig utser jag några finalister, annars tar jag de som är med =)
Efter det får alla rösta på sin favorit bild.

Vinnaren vinner en länkning i 2 veckor!
Så ut och fota och anmäl er här!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul med tävling!

2010-01-21 @ 13:23:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Trevligt,... men anmäler mig senare när jag lägger upp en bild om jag hittar ngt :P allt bra idag ??? P&K

2010-01-21 @ 17:36:04
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0