Happy Valentine!!

Idag var jag ute och åkte skidor.
Helt underbart! Solen sken och snön glittrade, hur fint som helst.
Fast sen när vi skulle äta lunch (hamburgare och våfflor) blev det ganska kallt.
Men jag hann i alla fall göra ett stort hjärta i innan mina fingrar frös ihjäl.
Tyvärr hade vi ingen kamera, och som sagt höll mina fingrar på att frysa ihjäl så jag gjorde ett litet när jag kom hem:

Om det var svårt att se kan jag tala om attt det står Happy, fast i det stora hjärtat hade jag skrivit happy valentine
när jag ändå höll på lät jag kreativiteten ta över, så här kommer några fler hjärtan:
 


Några skumma nötter vi hade hemma.

Hoppats ni har firat alla hjärtans dag med någon ni tycker om och haft det lika bra som jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0