Groggy hund igår

Igår var vi hos veterinären med Taj, han hade en hud sak vid ögonlocket som skavde så veterinären skulle bränna (!) bort den.
Och eftersom det är lite svårt att säga till sin hund
- Hej kan du sitta stilla en liten stund så ska jag bara bränna lite vid ögat (jag tror inte ens jag skulle suttit stilla då!) Så var vi tvungen att söva honom.

Efter när han vaknade var han helt groggy.
När han skulle hälsa gick han klumpigt upp men sedan glömde han vad han gjorde och stod bara och vinglade.
Stackarn!

Mamma och jag var på nåt möte också (där man fick semlor :D) och när vi kom hem gick Taj oss till mötes.
Jag hann precis säga till mamma, -men nu ser han ju bra ut
Sen vinglade baken till som om han skulle trilla.

Men idag är det som tur är prima liv i byrackarn så ingen fara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0