Böcker!!

Jag har just nu 5 böcker liggande på mitt nattygsbord varav 4 som jag läser. Jag vet att det inte är speciellt mycket (att ha på nattygsbordet) men för mig är det ganska mycket att läsa 4 böcker samtidigt, men strunt samma, de jag har är
1. Molly Moon stannar tiden (vadå rå jag hade inget att läsa för ett tag sedan så då läste jag om, men har ni inte läst den är den läsvärd. Oj vilken lång inom parantes det här blev!)
2. Ninth Key the mediator (hemsökt på svenska)
3. Engelska ordbok (det är den som jag inte läser av de 5)
4. Törst
5. orkar inte kolla titeln, ligger underst...

Kommentarer
Postat av: My<3 (:

sv ; Jo jag vet! ;)

2010-02-11 @ 16:00:03
URL: http://myanaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0