Vanlig dag eller nåt

Idag var en helt vanlig dag, eller nåt.
I skolan var det inget speciellt, vi ska läsa en bok för lågstadiet som man läste då, jag tog Glaspärleresan.
Jag kommer ihåg den som jätte bra. Den är typ fortfarande ganska bra.
först var jag orolig för att den skulle vara för tjock. Men sen såg jag deras klass i biblioteket och då var det en som tänkte låna en en decimeter tjock bok!!!
Så jag är inte så orolig längre.

På bilden skulle vi göra en tävlingsbild. Första priset var en iphone =D
Men min bild och ide blev jag inte så nöjd med så jag tror verklgien inte jag vinner.
Men men, jag brukar ändå inte vinna tävlingar så...
Det gör inte så mycket.

Ikväll blir det packa inför helgens handbollscup och läxor.
Inte så intressat, men jag ska skippa fotbollen ikväll eftersom jag hela vintern tränat 2 gånger då är det lite knäppt om jag just innan en cup börjar träna 4, jag vill ju absolut inte bli sjuk innan cupen.
Dessutom måste jag som skrivet packa

haha fint hjärta som inte har något med texten att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0