TAGGA

Nu om 1½ drar jag iväg på handbollskupp.
Ska bli så sjukt kul och jag är så sjukt taggad!!!
Men jag slapp resfeber igår kväll och somna fort efter att jag släckt (kan vara för att jag läste tills ögonen gick i kors). Men å andra sidan vaknade jag 8 och kunde inte somna om. Så jag gick en lång sväng med Taj. Vi ska inte spela nån match idag utan bara sitta på bussen så det gjorde inget. Kan man ju hoppas.

Men nu har jag resfeber och sitter och studsar och kan inte sitta still.
Så ingen uppdatering i helgen.
Men det ska bli så kul!!!!


Haha jag undrar vad jag har glömt, jag glömmer alltid något, men det stora problemet blir när jag ska få hem alla grejer. Det är inte ovanligt att något blir kvar, men man kan alltid låtsas vara entuastisk och säga att inget kommer vara kvar där borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0