Söndag

I söndags gick vi upp klockan 5. Det var tänkt att vi skulle upp 5.20 men några skulle upp tidigare och tillslut var alla uppe. Men det var lika bra eftersom det var så mycket att packa.
Skulle vi somnat direkt klockan 23 dagen innan (vilket jag inte gjorde) och inte vaknat någon gång under natten (vilket jag gjorde, jag vaknade och somnade hela tiden mellan klockan 20 i 4 och 4.10 eftersom jag frös så mycket) och sedan vaknat skulle vi sovit 6 timmar. Vilket gör att man är ganska trött när man vaknar.
Men det var en tjej som hade sån otur!!!
Hon trillade och bröt foten på parkeringen! Och det mest dumma var att hon dagen, innan när vi fick jätte hårt motstånd i dem sista matcherna och gjorde kanske 5 mål sammanlagt gjorde två av dem målen.
Så hade hon varit med kanske vi vunnit matchen vi spelade på morgonen, men nu förlorade vi den och åkte ut och fick inte spela något mer.

Men vi var tvugna att vara kvar där ändå för vi åkte buss med några killar och deras lag (vilket Petter spelar i) gick det bra för. Ena laget (det som Petter var i) vann faktiskt hela alltet i deras årsgrupp.
Så vi fick vara där ett ganska bra tag innan vi fick åka hem.

När jag kom hem trillade jag i säng och somnade kvart över nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0