Rensat foton

Vi har ju fotona på en bärbar/flyttbar/eller vad det nu kallas hårddisk. Så nu har jag rensat och sorterat dem där fotona lite. Nya mappar blev Lisa, Kompisar och Familj, Saker och landskap. Kanske inte något fantasifullt. Men i alla fall upptäckte jag att jag har typ 3 bilder på mig själv. Jag började eftersom jag tänkte göra en ny header. Den här som jag har nu har jag haft sen jag startade bloggen, och dessutom har jag inte gjort den själv utan My gjorde den åt mig.
Så vi får se om det hinner bli någon ny i kväll.
Det största problemet är att jag inte vågar gå in på alla kodmallar. Så tja det är inte säkert att jag vågar ändra till någon annan rolig färg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0