Onödigt långt inlägg

Idag är det ju som sagt världsbokdagen (eller nåt sånt) och då var det massa saker i skolan.
Först hade vi en timme när hela skolan satt i vår stora trappa.
Det är bara det att stor är den inte.
alla fick sitta och trängas, men det gick väl. Sedan var det endel som vann böcker och så.
Sen skulle alla klasser få ett diplom för att vi röstat på bokjuryn eller nåt.
Då började vi fundera på vem som skulle hämta det från vår klass eftersom ingen pratat med nån.
Sedan ropade dem upp någon från en klass under oss som går på samma bok råd eller vad jag nu ska kalla det.
Vi får hjälpa till i biblioteket och tänka ut vilka böcker vi ska köpa in och så.
Så då fick jag gå ner och hämta det där diplomet.
Ingen hade pratat med mig, men vad kunde jag göra. Inte direkt ställa mig upp och skrika att jag inte ville.
Grejen är att ajg alltid vill göra sånt när jag var mindre så jag har som lessnat lite på det och vill inte längre alltid stå i rampljuset.

Nu ska jag gå ut med Taj

Haha halv redigerad bild på Taj från segelbåten.
Han ser lite deckad ut för vi hade nog seglat hela dagen gissar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0