Lördags och söndag

vi vaknade klockan 7 eller så och åkte till hallen.
Där vi inte skulle spela eftersom att dem inte kunde rulla in hallen eller nåt.
Men i alla fall åt vi frukost. Som dem ransonerade ut.
Japp, man fick ta gröt, utan sylt eftersom de som hade hand om frukosten glömt det hemma, eller fil och flingor. Åt man fil och flingor fick man ta en skopa flingor, och skopan var typ en dl.
sen fick man ta en mjuk macka och två hårda.
Det var tur att jag blev mätt annars hade jag gått och tagit mer, man kan inte spela två matcher (vi spelade 4 på hela dagen) på en hungrig mage.
Sen åkte vi till någon special hall (eftesom vi inte kunde spela där vi skulle spelat) som var låst. Fast dem kom och låste upp ganska snabbt.
Sen spelade vi oavgjort vår första match! Det var mer än vi väntat oss. Dem flesta är ju trots allt ett år äldre och om man som jag spelat i 2 år gör ett år ganska mycket. Och jag klarade mitt mål jag gjorde faktiskt ett mål i den matchen!
Alla andra matcher förlorade vi med ganska mycket.
Vi var 5 lag i hela vår årsgrupp så ett lag skulle inte få spela på söndagen. Vi hoppades hoppades hoppades att vi skulle få spela på söndagen, vi tävlade i målskillnad mot första laget vi spelat oavgjort mot.
Och vi klarade det! Vi fick spela!!!

Söndag: Vi steg upp ganska tidigt, vi spelade och gjorde en ganska bra match. Det är klart, vi förlorade ju men ändå.
Eller jag var inte så nöjd med min insats. Jag gjorde övertramp hela tiden!!!
Och jag som aldrig brukar trampa över gjorde det helt plötsligt varje gång jag hoppade in eller tog en retur.
Vår tränare sa att det antagligen var för att man var så överpeppad att man tog ännu längre steg och då blev det som det blev.
jaja jag får träna mycket på det!
Sen åkte vi hem. Men det var för mycket att hoppas på att klara sig från två handbollssammandrag utan minsta lilla skråma/sjuka.
Jag har antingen en förkylning eller halsfluss, men jag tror det är förkylning. Men dock ingen feber så jag gick i skolan idag (måndag)
Nu ska jag sova bort den så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0