Laserdome

Idag var jag på laserdome med massa bra kompisar. Vi var sammanlagt 8 stycken som "kände" varandra.
Alla kände inte riktigt alla men vi kom överens i alla fall.
Sen körde vi med några andra också som vi inte kände, men det gick bra det också.
Första gången kom jag 4 och andra gången vi körde (det var nåt påsklovserbjudande) kom jag 2:a. Så nu sitter jag och är stolt. Andra gången var det faktiskt bara Frida som slog mig.
Det är jätte roligt men ganska jobbigt så vi kan ju låtsas som om det vore ett träningspass.
Jag har inte varit ute och sprungit en enda gång det här lovet.
Fy på mig!
Men jag åkte ju skidor och så i fjällen. Men imorgon tänker jag vara duktig och jogga med Taj på morgonen, vi får väl se hur det går med det...


Kommentarer
Postat av: Tora

Vi måste göra om det. Många gånger 8D



sv; Heh :P

2010-04-07 @ 21:21:08
URL: http://topazgirl.blogg.se/
Postat av: blade ( andré)

ur doomed next time

2010-04-08 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0