Igår (måndag)

Jag var väldigt trött efter fotbollen och orkade inte blogga.
Jag var faktiskt trött hela dagen vilket kanske inte var så konstigt.
På No:n höll jag på att somna. Sen skulle vi i väg med klassen (alla hade typ glömt det men det gjorde inget) bussens säten var otroligt sköna kan jag säga, men jag hann inte somna där heller. Där hade dem också ett Planetarium. Då var det mörkt och stolarna gick att fälla bak. Jag satt och klippte med ögonen och sa till mig själv att jag inte fick somna. Det gjorde jag inte heller men halva klassen plus läraren (!) gjorde det.
Sen var det väldigt nära på bussen hem men just som jag skulle somna var vi framme.

Därför var det inte riktigt tid för bloggande då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0