Filur och nu sovaaaaaa

Nu har jag äntligen gjort lite Filur igen.
Det blev rebusen och Taj och Piff serien som blev klar denna gång.
Jag har ju tränat handboll idag och det gick faktiskt lite bra för en gångs skull.
Jag kom faktiskt tvåa ena gången vi körde straffturnering (första gången delade jag sista platsen med några andra). Det måste ju ändå räknas som bra tycker jag

Nu blir det soooova för mig, jag måste ta igen så många sovtimmar som möjligt innan helgen då det blir handbolls cup igen.
Och för er som inte vet det, man sover inte speciellt bra på handbollscuper.

Förresten igår satt jag och pappa och bråkade med datorn och nu har den lite mer minne i alla fall....
Så det kanske kan bli en header i alla fall nån gång 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0