Duktig och joggat

Imorse kom jag äntligen ut och joggade.
Det var ganska skönt men jag sprang väl inte så där super långt.
Det jobbigaste är väl att jag måste ha med Taj och han vill stanna och kissa hela tiden (Taj är min hund, bara så det inte blir nå missförstånd) Efter joggingen tog jag faktiskt och körde lite 70-20. D.v.s först springer man 70 sekunder eller steg eller nåt, sen 20. Det är väldigt jobbigt. Men antagligen bra för fysiken.
Nu måste jag fortsätta packa till imorgon.
Jag taggar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Haha, roligt och roligt vet jag inte.. Men det låter lite konstigt ;P

Jaa, det värsta är ju att hitta ett BRA bloggnamn. Oftast är ju de flesta "normala"-namnen eller vad man ska säga redan upptagna :(

2010-04-08 @ 16:28:45
URL: http://smultrongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0