Domaren

Jag orkade inte vara med på träningen idag.
Jag har ju varit förkyld i snart en vecka och den vill inte ge med sig. Idag var jag både snuvig och hade ont i huvudet. Men jag tror att ont i huvudet beror på att jag sovit för lite.

Så här ser det ut i mitt huvud just nu
Det gör ont!!!

Ja sen var jag ju på domar utbildning! Det var kul, jag fattade nästan inget, jag kommer inte komma ihåg något och jag har anmält att jag vill dömma. Det är ju inget gott tecken att jag redan är nervös. Jag ska gå upp nu och skriva upp allt jag kommer ihåg.


Kommentarer
Postat av: M

sv ; Yeey, då kanske man ser varann!?<3 :D



Söt bild! ;)

2010-04-28 @ 21:22:26
URL: http://myanaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0