boktips till lågstadiet

Imorgon ska jag ge boktips till 2:an. Jag valde Glaspärleresan skriven av maud magold.
Jag kommer ihåg att jag tyckte jätte mycket om den när jag var yngre. kanske när jag gick i 2-3 eller så.
Det är fortfarande så om jag inte skulle ha något att läsa skulle jag kunna läsa den men då mer för att den är gullig ♥
Så nu sitter jag och förbereder mig.
Jag vet injte riktigt hur lång tid jag ska prata, som jag har nu är det typ 6 ½ min. Tror väl det blir lagom eller nåt.
Jag hoppas jag kommer i samma klass som jag praoade i förut. För dem var så söta och snälla, vissa hejar på mig i matsalen ♥
Men jag får väl förbereda mig på både...

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv ; okej (:

2010-04-20 @ 17:12:29
URL: http://liittlemisssunshinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0