AVSLUTNING AV TÄVLINGEN

Nu avslutar jag tävlingen.
Och vinnaren som vinner en veckas länkning är
....
Tora!
Tora gissade på ljuslila enfärgade tapeter och att "klister saken" var en hund.
Hon kom närmast (eftersom hon var den enda som gissade)
och här kommer resultatet:
         
Före                            efter
         
Före                            Efter

Jag hade tänkt ungefär ljusrosa men tapeterna i rummet blev nog mer åt det lila hållet så Tora var väldigt nära!
"Klistersaken" är som ni ser en körsbärsblomma. Jag ber om ursäkt för de små formaten men jag orkar inte förminska dem. Därför blev det minatyr istället.
Så grattis Tora (och mig för det fina rummet)
Och God Natt på er andra!


Kommentarer
Postat av: Tora

OMG! Jag är bäst :D

2010-04-07 @ 20:55:36
URL: http://topazgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0