Usch, slask!

Jag var ute med Taj på eftermiddagen och blev riktigt blöt, det är ju som ganska slaskigt. Jag fasar verkligen för i morgon när jag måste cykla till skolan och det är typ en meter (lite överdrivet men men) med slask. Jag har ju dubbdäck på cykeln, de klarar av i pricip isplaner men mot slask har de inte en chans!
A, slaks är nog bland det värsta jag vet.


Blöt hund! Han ställde upp som fotomodell efter många om och men med hjälp av lite mutning med hundgodis.

Jag vet att jag måste göra något åt min design som inte excisterar, men jag fattar inte hur man gör riktigt, jag måste vara riktigt korkad. Men jag får be någon hjälpa mig så ska det säkert gå bra!

Var på party hos Tora igår. Det var jätte kul! Vi såg en kul film och höll på att fnissa i hjäl oss som vanligt.
Nu ska jag läsa så godnatt på er allihop!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

jag kan hjälpa dig :)

Svar: tack! :)

2009-11-15 @ 21:38:32
URL: http://rutigstudsboll.blogg.se/
Postat av: My (:

sv ; oki (:

2009-11-16 @ 16:22:57
URL: http://myanaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0