sent jag vet!

hej, jag kände bara för att skriva ett litet inlägg innan jag börjar läsa. Och jag vet att det är lite sent men jag har inte hunnit med det innan för jag var tvungen  att fixa med lite grejer och jag tänker inte avslöja vad de är just nu, kanske senare vi får se, eller så kanske ni får undra vad det var jag gjorde hela livet ut. Aja i alla fall, idag var jag, cicci o Julia på stan och kolla runt. fast vi hann inte så mycket även fast vi var där ganska länge. Det mesta vi gjorde var att frysa när vi väntade på bussen. Men man kan ju inte direkt gå runt med stor dunjacka med fleeces under och tjocka täckbrallor mitt på stan när det bara är några minus grader, då skulle ju verkligen folk stirra, om det nu är nåt dåligt. Men nu måste jag verkligen sluta för jag har handboll imorron, jag kommer inte orka lyfta armen. ;P
Sov gott alla och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0