Mmm maränger!

Halloj!
Jag har varit ute med söt-blöt Taj. Det är jätte dåligt väder, mina handskar kan man nästan vrida ur.

Så imorron blir det konsert. Fast jag är lite nervös, även om jag gjort detta typ ända sedan jag börja. Och vad kan det vara? 6 år? Men grejen är att jag varje gång jag spelat de senaste åren spelat fel på mina solo låtar. Förra året skulle jag spela en lång fin låt. Jag var inte speciellt orolig, bara på ett svårt parti jag inte hade full pejl på alla toner. Sen spelade jag det och lyckades spela det svåra utan några problem. Jag blev jätte glad och började slappna av och gissa vad? Jo jag spelade fel på sista lätta delen! Året innan hade jag jag spelat en väldigt svår låt (som jag fortfarande inte spelar för att den är så svår) där man först skulle gå tre toner upp och sedan en ton ner. Av någon anledning kunde jag inte spela den just på konserten. Så nu hoppas jag att jag kommer att spräcka trenden och spela helt felfritt!

Så nu måste jag gå och öva så att det går bra och jag inte behöver stå i skamvrån!
Dessutom ska jag baka maränger inför imorgon gott va? Tyvärr kan jag inte baka till alla er så det räcker nog bara till mig. moahah!
Kram på er
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0