Läxan äntligen klar!

Varit hos Julia och gjort klart NO läxan. Har hållit på med den typ varje kväll i minst 3 dagar så det har inte blivit mycket tid över för bloggen. Inte för att öva spela flöjt, jag har konsert på lördag :S Jag får börja öva imorron.
På tal om ingenting gör jag och min kompis en tidning ihop och om ni är intresserade att läsa den kan ni ju kolla in den på länken Filur (det är så den heter om ni inte fattade det).
Nu ska jag läsa Hungerspelen. Den är AS-BRA! har ni inte läst den spring till närmaste bibliotek eller bokhandel eller kompis och läs den! Så nu måste jag sluta om det inte ska märkas imorron på skolan att jag inte kunde sluta läsa.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0