helgen slut igen!

Ja nu har helgen gått för snabbt igen. Visst måste måndagar vara mycket längre än lördagar och söndagar? Man hinner ju knappt njuta av de innan de försvinner.

Ja igår var det konsert. Och det gick i alla fall ganska bra. Visserligen var jag så skakis när jag spelade så jag inte kom upp till den högsta tonen men jag spelade i varje fall inte fel!
 

Min flöjt som gjort bort mig så många gånger. Jag kanske ska få en ny i julklapp! men jag har faktiskt haft min ända sen jag började, och vad kan det vara? 6 år eller så?



Idag har jag inte gjort mycket. först var jag ute och sprang med Taj som värsta hurtbullen. Det gick inge bra, antingen skulle han stanna för att kissa eller så var jag tvungen att knyta skon men jaja det kan ju inte alltid gå bra, eller hur?
Sen gjorde jag typ ingenting utom att äta. Medan jag var halv död så bakade Petter kladdkakamuffins. mmm. Ja vet det låter som om vår familj är värsta gottgris familjen men vi brukar i princip aldrig baka. Och dessutom blev det inga maränger över från konserten igår.
 
Min sked med kladdkaksmet mmmm

Kladdmuffins i ugn♥

Haha blev grymt goda, jag kommer äta ton! nu ska jag sluta innan ni dreglar sönder era datorer. ;)

Kram /Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0