Frågesporten!

Ja äntligen har jag tid att fixa "frågesporten" med mig själv: Det är inget ni kommer bli det minsta klokare men sånt är livet!

Fråga:

Ja

Eh Nej!

Pojvän

 

X absolut inte! Var finns alla snygga killar?

Gillar godis

X japp jag e en gottegris

 

Shoppar loss med mamma

X ja jag mena då kan ju hon betala inte sant?

 








Läser många böcker

X i för sig kommer jag aldrig kunna klå Tora men böcker är ändå bäst!

 

Drömmer om en värld full av läxor

 

X! Läxor är bland de saker som får mig på mitt fruktade dåliga humör men jag antar att man behöver de. Tråkigt!

Älskar min hund

X! Så klart han är världens sötaste! Enligt mig

Fast när han springer och äter kattskit skulle jag mycket väl kunna kryssa här!











Sitter vid datorn ofta

X tyvärr ja tycker om min dator

Skulle vilja kryssa här men

Vet nåt som ingen annan vet

X kanske men i så fall skulle jag inte berätta! ;P

 

Har många bra kompisar

X! Jag älskar er det vet ni!

 

Kryssade för många X i ja rutorna

X absolut. Wow vad jag är positiv!

 




Kommentarer
Postat av: Tora

Äntligen erkänner du!

2009-11-27 @ 18:20:41
URL: http://topazgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad händer imorgon:* ? LÖRDAG?:D

2009-11-27 @ 23:47:15
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0