Fortet...inget rekord men ändå

Var på brorsans kalas på fortet och hjälpte till. Det var kul, mitt lag klarade 7 banor och fick 350 poäng. Inte så mycket att skryta med men då ska man komma ihåg att de andra tre i mitt lag var två huvuden kortare och hade hälften så långa armar som jag.

I morse var det spelningen, gick inte så bra som jag velat eftersom det gick hur bra som helst att öva hemma men när jag skulle spela upp den missade jag sista tonerna.
Fast det var ganska tur ändå för hon som spelade med mig spelade inte fel på samma ställe så det märktes inte så mkt ;)

  
Snacka skum tomte!                            mitt fönster just nu

Vår fina julstjärna♥

Kommentarer
Postat av: Tora

Skummtomte! Dreglar

2009-11-29 @ 21:31:43
URL: http://topazgirl.blogg.se/
Postat av: My (:

sv ; Hahahahaha, jag vet XD

2009-11-30 @ 18:25:32
URL: http://myanaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0