Borde verkligen gör något vettigt!

Har varit med Cicci hela dan. Vi har inte hunnit göra speciellt mycket, som vanligt. Vi har gått ut med Taj, ätit mellis (men det var mest mitt fel att det tog sån lång tid, jag äter som en mätt snigel jämfört med henne.) Sen mest pratade vi lite och var inne på datorn. Men det är ändå mer än vi brukar hinna. Fast vi var faktiskt duktiga och gjorde lite läxa också, det är riktigt ovanligt!

Det känns som om jag blivit beroende av det här med att kolla hur många som varit inne på bloggen. Jag kollar den typ varje gång jag skriver ett inlägg och ibland till och med oftare!
Inte för att jag har så många läsare att jag kan skryta eller så, det brukar ligga mellan 1 till 3 besökare  per dag men jag är jätte glad för alla som kollar! Så våga inte tro att jag är arg eller så! ;)
Ha det bra
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Tora

Vad söt du är! Besatt av statistik!

2009-11-19 @ 20:15:45
URL: http://topazgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0