Trumpetkonsert

Nu har jag varit på trumpet kosert och sett Petter spela. Det var väl rätt okej.
Den började ca. 6 d.v.s en helvtimme efter handbollen men jag fick inte stress som en tok för att hinna med båda eftersom att jag var sjuk igår med feber så då kanske det inte var läge att springa järnet på en träning dagen efter.
Vid lunch tid igår orkade jag knappt göra blåbärssoppa vilket måste vara det enklaste maträtt som finns, man värmer vatten och rör om.

Men idag kände jag mig ju i alla fall tillräckligt pigg för att skriva ett sånt här onödigt långt inlägg så idag blev det skola. Jag var faktiskt inte mycket segare än vanligt.

Aja nu ska jag ta det lugnt så jag orkar med en dag i morgon också.

Hugs from me!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv ; Ok (:

2009-12-10 @ 18:36:50
URL: http://liittlemisssunshinee.blogg.se/
Postat av: My (:

sv ; Oki (:

2009-12-10 @ 18:40:04
URL: http://myanaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0