Sushi

Har slappat hela dagen och varit en soffpotatis medan jag tittat på skidskytte. Sen gjorde jag och pappa sushi till lunch. Ja om ni inte visste det så har min familj lite annorlunda och kanske till och med konstig smak men smaken är som baken!

 
                              Pappas och mina fina sushisar!
Har fortfarande inte gjort läxorna. Fy på mig! Jag får ta itu med de efter träningen.
Men nu måste jag sticka till handbollen så jag i alla fall rört på mig en ordentlig gång idag
Vi hörs!
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Jag tror dig inte, iaf inte om ni har gjort något annat än det som ni satte ihop med glasyr :)

2009-12-07 @ 18:14:26
URL: http://littlefridaay.blogg.se/
Postat av: My (:

Jag gillar sushi, det är aaaasss gott(det finns sånna som är grönsaker eller ngt i mitten istället för fisk) (:

2009-12-07 @ 19:30:44
URL: http://myanaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0