Stan med mamma

Idag var ajg på stan med mamma för att hitta något att ha på mig på julafton, jag har haft samma grej på mej i 2 år och dessutom är den smutsig så nu var det till å hitta nåt nytt.

Först strosade vi runt lite, sen gick mamma in på någon affär men där var det antingen "för sött" eller för tantigt eller helt enkelt bara konstigt!
Sen gick vi till Gina tricot, där hittade jag massor! Tillslut bestämde jag mig för en hyfsat enkel svart kläning. Medan mamma gick någon stans sprang jag in på Glitter för att köpa ett par ur snygga örhängen, det var silvriga snöflingor. Men de var slut. Då gjorde jag något ajg aldrig gjort förut. Jag gick frivilligt in på Monkey. Jag tycker det är så grälla färger och omklädningsrummen blir man åksjuk i. Men jag hittade ett guldigt magskärp. Så det är min jul look. Åhnej nu gjorde jag det igen och skrev alldeles för långt!
Måste bättra mig!!
Aja

Kommentarer
Postat av: Tora

Monkey <3

2009-12-23 @ 11:23:46
URL: http://topazgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0