Seeeg dag

Så var min dag:

  • klockan ringde 5:45. Jag trodde den ringde mitt i natten innan jag kom på att jag skulle ut med Taj
  • Halkade runt i mörkret m. Taj i en timme
  • Åt frukost och åkte till skolan
  • Sov mig igenom skoldagen, nej jag skoja bara jag var faktiskt förvånans värt "pigg"
  • skynda mig inte tillräckligt och hade bara en halvtimme på mig att åka hem, byta om, äta mellis och åka tillbaka till sporthallen vid skolan. Det är midre tid än det låter.
  • Nu tar jag och försöker låta bli att slösa bort kvällen på att stirra rakt fram

Sen slutar det säkert med att jag gör nåt kul som att surfa runt på olika bloggar i stället för att plugga inför sv. provet och no läxförhöret, suck.

Aja sånt är livet
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0