Rättvist!

Nu har vi äntligen fått igen för pannkakan vi aldrig fick. Jag berättade ju om att vi missade pannkakan pga att min riktiga skola inte fått potatisen och bjöd på pannkaka dagen då jag åt på den andra skolan där jag har franska. Vi fick äta potatisgratäng x2 och pannkaka x0.
Nu fick vi äta jullunch två gånger eftersom vår skola åt den igår och franska skolan åt den idag. Det var jätte gott!

De som åt på min skola och som egentligen går på "franska skolan" var nog inte så glada när de inte fick någon jullunch överhuvudtaget. Men jag tror de fixa så de fick det också.

Jag förstår om ni inte fattar, jag satt i en halvtimme och försökte berätta för mamma men jag undrar om hon fattar nu...

Idag blir der på tyska: Gute Nacht (gdnatt alltså)


Kommentarer
Postat av: Inez

sv: När börjar ditt jullov då? :D

2009-12-17 @ 22:22:43
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Frida <3

Gröten var godare!

2009-12-18 @ 15:35:30
URL: http://littlefridaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0