Kokat "cupcakes" eller inte...

Har inte hunnit uppdatera någe eftersom jag först var med Frida och kokade "cupcakes (egentligen kokade vi inte cupcakes men det är vårt kodnamn eftersom jag inte kan skriva vad vi bakade för det ska bli en överraskning imorgon på lillajulafton).

Sen kom några barndomsvänner till mamma och hälsade på. Vi bytte julklappar (men fick inte öppna de) och sen satt vi och käka godis hela kvällen. edt var ändå kul, för mammas kompis har en liten dotter som är jätte söt!♥

Nu måste jag sluta pyssla med datorn och sova för imorgon är det handbolls match igen :)

Därimot måste jag upp 8 det är inte :) utan :(

Men det är bara 2 skoldagar kvar sen är det jullov!!!!!! och bara 6 dagar kvar innan julafton. Åh vad jag längtar!!!!!

boa noite! (portugisiska god natt)


Förresten ska vi se en julfilm imorgon men har inte bestämt vilken (eller okej vi kan inte komma överens om vilken)
Är det någon som kan vara räddaren i nöden och tipsa, snälla!


Kommentarer
Postat av: Tora

Men gullunge! Alla vet redan vad "cupcakes" är :P

2009-12-18 @ 22:22:38
URL: http://topazgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0